6.4.08


Minu poolt siis pakk saadetud ja saajale kohale jõudnud. Esimene vahetusprojekt ja nii pelgasin, et kas saajale ikka meeldib ja on luuletust väärt.


Luuletuseks oli "Päike"

Pikal päeval
puhkusest ei tea ma:
sinu maad nüüd
soojendama pean ma,
jääst pean sulle
nirekesi säratama,
pidupäevaks aias
õisi äratama.
Hommiku hakul
su aknal pean vahti,
päikesejänku
su peos lasen lahti.
Terve päeva
ma sinu pärast
naeratan taevas
ja heldelt säran.
Saad nüüd ehk minuga
sõbraks sa,
aitad mul soojust jagada?
See on nii lihtne
muu siin ei loe,
kui et su kallil
oleks sinuga soe.
(N.Bairam)

... iga lugemiskorraga märkasin selles jälle midagi uut ning ideid aina tuli. Kui pakk teele saadetud, kiusasin saajat ehk [URL=http://aastaringlapitoos.blogspot.com/2008/04/pike-sun.html]Maari emmet[/URL] vaid välispidise pildiga foorumis.

No ei oska ju kuidagi nii suuri asju pakkida, siis kasutasin kodust leitud krepp-paberit, lõpuks panin kogu kupatuse tööl allesjäänud monitorikasti. Loodetavasti Maari emme ei arvanud pakki kätte saades, et sealt miski tehnikaime välja kargab :D

Aga paki sees olid sellised asjad:


Päikesepadi, et oleks pehme ja soe ja mõnus.
Päikesejänku, keda pihku püüda.
Päikesekee, millel jäätilgad küljes ning mis päiksesoojusest veepiiskadeks sulavad.
Kallite sõprade raamat ja magusat ka "Maiuspala" näol.





Kaart oli ka, aga kuna see valmis liiga viimasel hetkel, siis ei tulnud ta välja päris nii nagu soovisin :(

No comments: