22.4.08

Uups, peaaegu oleksin unustanud, et vaja projekti aprilli roheline ka ikka ära postitada. Sall ammu valmis ja foorumiski ära näidatud. Tegemist siis Vogue'i lillesalliga, mille tegin samast lõngast (nime ei mäleta), millest ammuse seelikugi tütrele. Hääästi pehme ja mõnus, muidugi mõista pretendeeris tütar ise ka selle omanikuks saamisele, mis tal ka õnnestus.
Mina laisa inimesena ei teinud lilli niipalju kui originaalis oli ette nähtud, vaid piirdusin vähemaga, kuna muidu oleks sall liiga lai tulnud. Pärlid jätsin ka panemata, sest need oleks lõnga varju jäänud.



Aga ega ma omas kodus ainus käsitöötegija ole. Tütar õppis koolis kudumist ning proovilappidest lasi õpetaja meisterdada sellised vahvad elukad - triibuplikaks tavaline kandiline lapp küljelt kokku õmmelda ja jupp porolooni sisse, juuksed pähe ja jalad-käed lõngast külge. Munapühade jänkule aga karusnahajupikestest kõrvad-käpad ja suured silmad ka pähe. Mulle tundub, et tema käsitööõpetaja on üks tore õpetaja - nii lihtsad ideed, aga käsitööhuvi tõstavad kindlasti rohkem kui minu kooliajal vihikusse kleebitud proovilapid (tunnistan ausalt, vihkasin põhikoolis tööõpetuse tunde).
Ja parempoolne elukas on pojal kunstikoolis savitunnis voolitud, ma ei saanud pildistamata jätta lihtsalt, nii lahe draakon (vist :) )


Aga see pole veel kõik. Ilmselt mu praegune tikkimistöö on niivõrd nakkav, et poja nõudis ka endale selle õpetamist. Ja siin on tulemus - 100% tema tehtud, mina vaid suunasin mõnel korral, kust nõel peab välja tulema. Poolristid on sellepärast, et poisil sai jaks otsa, kui oli vaja hakata riste peale tegema :D

No comments: