15.5.08

Mina, patune. No kes seda võis arvata, et kooli lõputöö kirjutamine nii aeganõudev on, et kolmest nädalast väheks jääb, eks ole :) Ja nii mul lapitekk veniski. Aga tegelikult õnneks mitte väga pikalt, eile õhtul kinnitasin viimased silmad kassidele ja oligi valmis.
Lapitekki olen tahtnud ammu teha, aga kuidagi ei saanud järje peale. Ja tuligi appi TK . Sa oled mul teineeee! :D Teine lapitekk minu elus muidugi, aga kolmas ootab juba järge. Praegu valminud on siis tütrele, kes kindlasti kassidega tekki soovis ja valis ise ka kujunduse välja, poja ootab nüüd oma tekijärge.. Esialgu lootsin, et jõuan mõlemad projekti käigus valmis, see ei võta ju tegelikult kaua aega, aga seekord läks teisiti.
Lapiteki originaal oli pisike ja nelja väiksema motiiviga, aga kuna mul polnud mingit tahtmist 24 motiivi teha, et suure teki jaoks jaguks, siis tegin omad joonised suuremalt, mõned väiksemad muudatused ka sinna. Kahjuks pole pildil väga hästi toonid näha, ilm oli väga veider ja sombune, kui pildistasin. Detailipildil on rohkem aru saada, mis värk on. Õmblused ei saanudki [B]väga [/B]kõverad, vatiini vahel pole (ikka vastavalt piiga soovidele), ainult vooder, mille külgepanek oli ka omaette ooper, ning teki valmismõõdud on 205x152 cm. Ahjaa, silmadega oli ka oma lugu, ei osanud kuidagi välja mõelda, millised teha. Kas nööbid või hoopis aplitseerida. Aga need polnud need. Võtsin proovi pärast heegelnõela ja oligi olemas! Sipsti 24 silma valmis ja külge ning oligi kõik.




Mõne suvelist pilti tahtsin ka näidata...



No comments: