2.3.11

Hubane kodu veebruaris

Tegelikult oli mul plaanis hoopis natuke fimotada, aga kuna loll pea on kerele nuhtluseks, siis panin kirja hoopis ühe teise asja, mida esiti polnud plaanis. Niisiis, lubage esitleda — duu it joorself e DIY e TeeSedaIse.
Ja ühtlasi on tegemist ka taaskasutusprojektiga, milleks kulus kokku umbes 7 eurot ja kogu maja sai lambistatud. Tunnistan ausalt, ma pole sellega tegelenud mitte üksi, vaid kaksi, aga mu panus oli piisav, et julgen töö omatehtu all kirja panna.

Alguse sai asi sellest, et laed karjusid lampide järele. Vaata palju sa poodides vaatad, no ega ei raatsi rahakotiraudu paotada, kui lampe on vaja hulgi. Täpsemalt siis seitse. Ja kuna ma tegelt ka tahtsin väga teha mingit taaskasutuse asja, siis panime aga pead tööle ja silmad vilama (taaskasutust karjuvate asjade järele, mitte mingil muul kahtlasel põhjusel).
Ja läksime poodi keefiri järgi.
Keefiri kulus palju :). Seitse pudelit.
Ja tulemus on siin:



Pildil on küll vaid kaks (erinev valgus seepärast, et katsetame erinevaid säästulampe), kuid nagu öeldud, siis tegelikult on neid ikka rohkem. Ma ei näinud erilist mõtet hakata seitset ühesugust lampi üles panema :)
Asja põhimõte tegelt lihtne - pudel puhtaks, silt maha, pudel keskelt pooleks, serv siledaks, lakke paras auk ja kuppel lakke keerata. Vint on ju olemas :P

2 comments:

Industriaallumehelbeke said...

kusjuures päris sünge idee, jätan meelde, seda küll ei luba, et järgi teen
aga jätka samas vaimus

lisette said...

Sa Taimi oled endiselt nutikas ja terane! Väga hea, polegi varem sellist ideed kohanud! Plusspunktid!!