30.12.11

Hubane kodu - detsember

Ja viimane. Eelmistega olin lohe ja ei saanud kuidagi järjele. Tegelt oli plaanitud ka selleks kuuks hoopis teine asi, mis sai ka valmis, aga jõudis kahjuks jõulukingitusena juba teise Eesti otsa ja pilti teadagi on päris keeruline kaugelt teha. Eks ma kunagi näitan seda ka. Seekord siis läheb kirja juba novembris valminud kassidega kell. Vaiga mulle selle mustri saatis (ärge küsige, kuskohast ta selle sai, ausalt ei tea) ja mina muidugi armusin sellesse hetkega.
Tikkimine on nohu, aga kella kokkuklapitamine juba teine tera, kui sul korralikku alust pole. Poja tuli appi ja lõikas papist õige mõõduga tüki välja, õhendas seda kellamehhanismi juurest ja kahekesi kleepisime pildi papile. Esimese kella kohta sai minu meelest päris ok.



Tikkimismaterjalid Karnaluksist, kellamehhanism Oomipoest.

Edit: Detsembri tegelik töö, mis nüüd lisatööna ette sai näidatud, on ka siiski nüüd olemas. Sain veel viimasel hetkel pildi kaugelt lõunamaalt kätte :) Lubage esitleda.

2 comments:

Industriaallumehelbeke said...

Vaiga võib oma seebika võtta ja tulla tuleval esmaspäeval su kelle üle pildistama ja seda ilu loomulikult ka, mis sa oled valmis nikerdanud selleks ajaks, noh see haapsalu salli laadne toode

kassu said...

Haapsalu salli laadne toode pole veel ju valmis, mul oli igasuguste muude asjadega tegemist (no küll sina näed, pildistada saad sina ka) :)