1.1.12

Jess-jess, ikkagi pilt käes :)

Ehk siis need padjakatted, mille ma hoole ja armastusega kallile Katile jõuluks tegin :)
Algus sai tegelikult selle komplektiga tehtud juba päris mitu head aastat tagasi (kolm äkki?), kui ühe padjakatte talle jõuluks juba meisterdasin, aga teisega ajahätta jäin. Lubadus sai aga antud, et tuleb teine ka. Vahepeal jõudis aga paar meretäit vett ookeani voolata, kui jälle tegutsema asusin. Otse loomulikult oli mul nüüdseks kaduma läinud nii heegeldamis- kui ka õmblusmaterjal, ehk ei niidist ega kangast polnud aurugi järel. Jalad alla ja poode kammima. Abakhan tõi mulle lausa tellimustööna heegelniidi kätte - praktiliselt samasugune kui algne, kerge läikega puuvillasegune, üsna jäme ka. Kangas on küll teistsugune, aga mulle endale meeldib see uus isegi rohkem, mõnus kuuseroheline. Muster oli õnneks meeles, mida teha tarvis. Ja ka ajast jagus seekord kenasti, nii et jõuluks said padjakatted värskelt nõela alt välja ja kohe uude koju. Tulemus on siin näha. Lõpuks ometi üks ilus pilt ka minu blogis, eksole :)

No comments: